مـــــن دبیـــرســـتــان فیزیـــکـــــــ

زندگی دبیرستانی سخت نیست پلی است برای رسیدن به ارزوها

مـــــن دبیـــرســـتــان فیزیـــکـــــــ

زندگی دبیرستانی سخت نیست پلی است برای رسیدن به ارزوها

آخرین نظرات

مجله دانشمند

جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۴۴ ب.ظ

دانشمند یه مجله قدیمی هست / بیش از نیم قرن همراه ما

آشنا شدن من با این مجله برمیگرده به معرفی استاد بزرگم آقای جاوید فر -دبیر فیزیک پیش دانشگاهی-

سرکلاس مطالب علمی زیادی میگفت و از ایشون پرسیدیم از کجا این همه اطلاعات دارن ؟

ایشون گفتن: مجله دانشمند

چون دانش آموز حرف گوش کنی بودم ، وقتی فارغ التحصیل شدم ، مجله دانشمند و خریدم

اما هیچی هیچی ازش سر در نیوردم! عکسای رنگی هم نداشت ، کلا از خوندنش منصرف شدم

تا 2 سال بعدش

من دوباره به خاطر تدریس تصمیم گرفتم برم سراغ مجله

الان میگم مجله فوق العاده ای هست

حتما  بخرید  و  بخونید 

شاید یه کم سخت باشه اونم فقط قسمت فیزیکش-

اما درباره هرنوع علمی مطلب داره : سلامت -پزشکی-فنی مهندسی- اینترنت- زمین و زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">