مـــــن دبیـــرســـتــان فیزیـــکـــــــ

زندگی دبیرستانی سخت نیست پلی است برای رسیدن به ارزوها

مـــــن دبیـــرســـتــان فیزیـــکـــــــ

زندگی دبیرستانی سخت نیست پلی است برای رسیدن به ارزوها

آخرین نظرات

برف و کلاس فیزیک

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ب.ظ

بسمه تعالی. 93/11/4

امروز بعد از مدت ها برف امد ومن از پنجره ی کلاس اول دبیرستان مدرسه علامه جعفری

شاهد بارش زیبای برف هستم.

 اری فیزیک! اکنون بر من رحمت شده است هر چند دیروز زحمت بود!

بارش برف مرا یاد گذر زمان و آینده می اندازد

بارش گاهی تند است و گاهی کند

مثل زمان ، زمان عمر من

از عرش می آید به فرش ، شاید مثل زندگی من...

اکنون دارد کم کم کند می شود مثل مهلت زندگی من...

اما

برف را همه دوست دارند ...

عاشقانه ها با برف احساس می شود

نمی دانم این جا هم مثل برف هستم یا نه...

  • ۹۳/۱۱/۰۵
  • شاهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">